2013. aug. 20.

3.fejezet-A randi

 hello kedves olvasó:DDmeghoztam a 3.részt,remélem tetszeni fog:)mielőtt belekezdenél,nagyon szépen köszönöm az első díjamat Anna Gray-nek(a díjaknál be van linkelve a neve),és nagyon köszönöm a 4 feliratkozót a blogomban:))és ha már itt jársz,hagyj magad után egy komit létszi,mert nekem ez a visszajelzés:))de pipa is jöhet,valamint oldalt van egy közvélemény kutatás,ott szavazhatsz:)most ennél a résznél úgy döntöttem,hogy más-más szemszögéből írok(tudjátok mint például Amanda szemszöge,Harry szemszöge),mert ezt a részt már nem lehet csak Amanda szemszögéből nézni.:)jó olvasást!

Amanda szemszöge:

A kocsiban ültünk.Fogalmam sem volt,hogy Harry hova akar vinni.A vidék ahol kocsikáztunk nem tűnt valami barátságos helynek.Ami ebben a legrosszabb volt számomra,hogy nem tudtam hogy hol vagyunk egyáltalán.Lehet hogy ismerem a környéket,csak sötétben teljesen más.Nem tudom.Kinéztem a kocsi jobb alsó oldalán,és két részegnek tűnő srác egymásnak estek.Sorban pisilik le a kerítéseket..Undorító!Harry csak mosolygott,mire én is egy kicsit visszamosolyogtam.Most valahogy úgy érzem biztonságban vagyok mellette és eszembe jutott egy mondat.Ő rendes,ha úgy van minden ahogy ő akarja.Ez most bebizonyosodott.Furcsa,de valahogy megkönnyebbültem.

-Gondolom kíváncsi vagy hova megyünk.-vetett rám egy pillantást vezetés közben.Hát igen Harry,már vagy egy fél órája erre vagyok kíváncsi.

-Hát eléggé..-válaszoltam,majd a szememet újból a verekedő,ordibáló fiúk felé szegeztem.

-Elviszlek egy étterembe.Onnan meg megyünk egy menő szórakozó helyre.-mondta,majd bekanyarodott egy parkolóhelyre,ahol le is parkolta a kocsiját.

Bólintottam,és megkönnyebbültem,mert már eszembe jutott hogy ezt a helyet ismerem.Az étteremmel semmi bajom sincsen,ráadásul az egyik kedvenc éttermembe hozott el.Igaz,közel van a gengszterbandák "törzshelyéhez",de az ételek maga a mennyország.De a diszkó ideális randihelynek?Ha az randi Harry-nek hogy egy csoport részeg,pedofil tuskó közé visz engemet,akkor nagyon téved.Ismerem ezt a közeli szórakozóhelyet,állítólag a legveszélyesebb hely a gengszterbandák törzshelyével együtt.Nem nagyon pártoltam ezt az egészet,de megvédeni megtudnám magamat.Végül bementünk a Peter's Restaurant-ba,és Harry már előre kibérelt nekünk asztalt,az étterem egyik részén,ahol csak is mi ketten lennénk.Egy részből rendben,mert azoktól a nyüzsgő emberektől nem tudnánk rendesen beszélgetni.De de várjunk.Ez érdekes lesz.Még sosem beszéltem Harry-vel olyan sokat,mindig csak pár szót.Így legalább megismerhetem,valamint,megtudhatom hogy miért harapott meg,meg ilyenek.Ebből a szempontból,részemről rendben.De vajon biztonságban lennék e vele az étterem egy olyan részén,ahol csak mi ketten lennénk,és az ajtót be lehet zárni?Na,már a perverz gondolataim beindultak.De kinézem az ilyesmit Harry-ből.Rendeltünk kaját,és innivalót,amikre nem kellett olyan sokat várni,öt percen belül meg is jöttek a rendeléseink.

-És?-vágott bele a mondatába-Eddig hogy érzed magadat?-kérdezte kicsit szerényen,ami meglepett.A szerénység nem Harry.Talán tényleg tud jó srác lenni.

-Hát..-néztem Harry-re,aki megint bevetette azt a fura nézését,ami úgy megmondom őszintén,nagyon bejött.De azért igen,eddig nem történt semmi veszélyes dolog sem.-Igen,jól.

-Hm.-hümmögött,közben a kajáját rágta,amit le is nyelt-Megkóstolod?-nyújtotta hozzám a számomra a világ legerősebb borát.Soha kisapám,egyszer már kikötöttem miatta a rendőrségen,és szerencsémre akkor nem ítéltek el.

-A-a!-ellenkeztem-Soha Harry!Már mentem miatta a..

-Rendőrségre.-válaszolt-De oké,akkor én sem iszok.

-Ezt honnan a fenéből tudod?Már elég régen történt..-kíváncsiskodtam.Ezt honnan tudja?Akkor még tudtomban nem volt része még az életemnek.Tizennégy éves voltam,és a barátaim megkóstoltatták velem.Az az egy korty már a rendőrséghez vezetett.Borzalmas.Talán akkor már ismert?

-Elég régóta ismerlek Amy!-állt fel majd odaült mellém-Szinte már mindent tudok rólad!-tette hozzá,majd figyelmes lettem arra,hogy a keze megint a combomon landolt.Jó tudni hogy ennyire szeretni a combomat,de ez egy randi nem?Le akar velem feküdni,vagy mi?Kicsit kínos helyzetben voltam,és úgy éreztem hogy haza akarok menni.Remek!

-Harry mit akarsz?-kérdeztem amikor már épp a nyakamat csókolgatta-Éppen?-tettem hozzá a szót amit nem tudtam,amikor elért az érzékeny pontomig.

-Téged.-válaszolt,amikor már a fekete bőrdzsekijét húzta le.Kicsit meglepett,hogy egy étteremben akarja,ahol kamera is van.

-Harry állj le!Ez egy étterem!Nem vagy normális!-löktem el,majd felálltam a helyemről,és felszedtem a táskámat.Menni akartam.-Haza megyek!-majd odamentem az ajtóhoz,amit ki akartam nyitni.De nem nyílt ki.-Hol a kulcs,add ide?!

-Kulcs?Miféle kulcs?-kérdezte,játszva a tudatlant.A kulcs benne volt a zárban,ne nézzen már hülyének.

-Ne játszadozz velem Harry,úgyhogy kérem a kulcs..!-mondtam,de megint befogta a számat.Vicces.Tudta jól hogy legutóbb is bedőltem neki emiatt.Megint.Megint belenézett a szemembe,de ezentúl másképp.Látszott benne,hogy vággyal teli,de ugyanakkor kicsit dühös is.De ezentúl nem dőlök be a bociszemeinek.A falhoz voltam nyomva,de nem sokáig.Ellöktem,de úgy,hogy majdnem farra esett.De legalább beverte a hátát az asztal szélére.Mivel tudtam mi lesz ennek a következménye,gyorsan elővettem a gázspray-t amit David-től kaptam.-Van ám ilyenem is Harry,úgyhogy vigyázz!-fenyegettem meg.

-Hú de félek ettől!-mondta megjátszva,majd amikor közelebb jött,megnyomtam,és ráfújtam.De meglepő módon nem lett tőle semmi baja.Furcsáltam.Majd kikapta a kezemből a spray-t,és szó szerint összezsugorította erős kezeivel.-Na,most mit csinálsz szivi?-dobta el a már összement flakont.Nem válaszoltam semmit,csak nézegettem körül a szűk kis ebédlőszobában,hátha van e valami kiút.Aztán megpillantottam egy vészhelyzetre való létrát a díszfüggöny mögött.Hogy Harry ne tudja bezárni magától,mielőtt felmenekülnék,eltereltem a figyelmét.

-Figyelj édes..Kivennéd a táskámból az óvszert?-álltam elő ezzel.Kicsit kínosan éreztem magamat,hogy pont ezt mondtam.De Harry-nek tetszett az ötlet.

Így míg a táskámban kutakodott,gyorsan odarohantam a díszfüggöny mögötti létrához,és amilyen gyorsan csak tudtam,felmásztam,és kinyitottam a a tetőrészi ajtót.Láttam hogy Harry mászik fel utánam,ezért gyorsan rácsaptam az ajtót,majd rohanni kezdtem.Szerencsére a telefonom magamnál volt,így feltudtam hívni Davidet.Közben kerestem egy lejárót ahol lemehetnék a tetőről.Amint találtam egyet,gyorsan lemásztam,és futottam,közben Dav-et tárcsáztam.

-Szia hugi mi a helyzet?-szólt bele a telefonba.

-Gyere értem a Peter's restaurant-ba,kérlek!Megszöktem Harry-től,és úgy látszik követ!

-Megszöktél?Hú!Megyek érted,de vigyázz magadra!

-Rendben!-válaszoltam,majd letettem.

Kerestem valami menedéket ahova elbújhatnék.Egyszer futás közben találtam is egyet,két emeletes ház között.Oda elbújtam egy nagy kuka mögé.Egyszer csak kinéztem,és Harry sétált el valamerre.Szerencsémre nem jött be ide.Amúgy is nagyon félek.Korom sötét van itt.Amikor felálltam,és úgy éreztem már nincs itt,így gyorsan ki akartam menni onnan.De egy erős kéz megfogott.Azonban nem Harry volt.

-Kit látnak szemeim?Egy újabb préda!-mondta egy igen szörnyen festő alak,aki tele volt tetkókkal,meg pirszingekkel.Ugyanúgy mint a többi tíz-tizenöt társai akik körülvették.Nagyon féltem.

-Mit akarnak tőlem?-kérdeztem akadoztatva a szavaimat.Hátráltam,de nem sok sikerrel,mert már a hátam mögött is volt valaki,aki lefogott.Vagy talán inkább lefogtak,mert többen voltak.Erős karjaikban ficánkoltam,de  nem tudtam onnan szabadulni,így nem tehettem mást,minthogy segítségért kiáltoztam.-Segítség!Segítsen valaki!-kiabáltam tiszta tüdőmből,de befogták a számat.Odakötöztek az emeletes ház falához,és vetkőztetni kezdtek.

Harry szemszöge:

Nem találtam sehol.Azt hiszem elvesztettem.Azt hiszem most egy nagy barmot csináltam magamból.Mi van ha valami baja esett?Azt én rám fogják kenni.Egyszer csak megpillantok egy autót ami az út szélére beáll.Majd kiszáll belőle egy srác.És aztán eszembe jutott.Amanda bátyja,David.

-Hé te!-állt elém magabiztosan.-Harry igaz?Hol a húgom te balfasz!-ordította le szó szerint a fejemet.

-Fogalmam sincs!Elmenekült és eltűnt!Már egy tíz perce csak őt keresem!-visszakiabáltam,amire David jelzett a kezeivel,hogy ne kiabáljunk.

-Figyelj,később még számolunk érted?De most együtt meg kell találnunk,elhiszed hogy azok a gengszterek elkapták?

-Erre még nem is gondoltam basszus!-vakartam meg a fejemet,majd kulcsba tettem a kezeimet.


-Akkor menjünk oda!Figyelj,vedd fel ezt,én felveszem ezt!-adott a kezembe egy fejpántot,ő meg hogy keményebben nézzen ki,egy farmer kabátot.Nagyon nem értettem a jelentőségét.

-Hát ezt soha az életben nem veszem fel ne haragudj!-kinevettem ezt a pántot,ami számomra elég buzisnak néz ki.

-Vedd fel.És húzzunk!-mondta,majd egy kiáltásra lettünk figyelmesek.Ez biztos Amy.Nem szoktam másnak engedelmeskedni,soha,de most felvettem az a pántot.Nem tudom miért,csak.

Végül rohantunk vissza az étterem felé,elvégre onnan hallottunk egy kiáltást.Rohanás közben figyelmesek lettünk két emeletes ház között egy csomó fickóra,aki egy lányt kötöztek a falhoz,akin már nem volt semmi,csak egy bugyi és egy melltartó.Amy volt a lány.Ekkor előjött bennem a felelősségösztön,hogy miattam került ide Amanda.Előjött bennem a harag,a düh,és az érzés,hogy szétmarcangoljam ezeket az embereket.De David lefogott.Szépen odasétáltunk és megszólítottuk őket.

-Hé emberek!-szóltam,majd a kezeimet ökölbe tettem.

-David,Harry!Segítsetek!-kiabált hozzánk Amanda már könnyekbe lábadva.

-Pillanat húgi!-szólt Amandához David,ezután következtek a nem vár fordulatok.

-Nézzétek,a göndör vámpír és egy másik homokos haverja!-gúnyolt ki minket "Mr.Ökör,a banda vezére.Őszintén?Kicsit sem futamodtunk meg ettől a mondattól,inkább kiröhögtük őket,amire mindannyian felvonták a szemöldöküket.

-Húha ez aztán a beszólás!-szólt be David.A célja az volt,hogy felidegesítse ezeket az embereket.-Na engedjétek el a húgomat amíg szépen mondom!

-Ó szóval te a bátyja vagy,mi?-kérdezték szintén úgy gúnyosan.De már elegünk volt a beszélgetésből.Direkt húzzák az időt?Mi meg direkt agyon ütjük őket.David-el bólintottunk egymásnak,ezt követte a verekedés.Szó szerint nekik rohantunk,és ütni kezdtük őket.Ami a szerencsénk volt,hogy David-nek is volt némi harci ösztöne,és nem csak nekem.Nagyon jól verekedett,míg nem ki nem ütötte valamelyik állat.Kérte hogy mentsem meg a húgát.Azon vagyok.Sorjában kiütöttem őket.Nem volt túl nehéz.Gyorsan odamentem Amandához és kikötöztem onnan.Gyorsan felöltözött és odament a bátyjához.

-David!Kelj fel kérlek!-sírt,majd megölelte.-Mit csináljunk Harry?

-Bevisszük a kórházba.-vettem egy nagy levegőt,és válaszoltam.Felkaptuk David-et,és elhurcoltuk a kocsimig.Befektettük őt a hátulsó üléshez,mi meg előre ültünk,majd elvittük az orvoshoz.Amanda csak sírt,én meg nem tudtam mit tenni.     

6 megjegyzés:

  1. nagyon *---* gyorsan a kövit lécii

    VálaszTörlés
  2. Imádom!! *-* Gyorsan kövit!!! :3 <3

    VálaszTörlés
  3. Szia:)xx Itt vár egy kis meglepetés! -> http://wearenotafraid-twentyyearslater.blogspot.hu/p/blog-page_15.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jujj,nagyon szépen köszönöm,mindjárt ki is teszem:DDxx

      Törlés