2013. aug. 24.

5.fejezet-Váratlan exbarát:Niall Horan

sziasztok olvasók:)mielőtt elkezdenétek olvasni az 5.fejezetet,leírnék néhány dolgot.szörnyen fáj,hogy kiskutyám,Snooki eltűnt.nem tudom hogy ellophatták e,vagy elszöktetett.aki (Székesfehérvár mellett) Zámolyon lakik,vagy bejáró,bárki(bár nem hiszem hogy lenne Zámolyi olvasóm,de azért megér egy próbát),ha látsz egy fekete kis pulikutyát,kicsit duci,a nyakában egy szürke nyakőrvvel,szólj kérlek!írj egy emailt,vagy facebookon jelölj és írj,ott megadnám a címemet!már rengeteg helyen kerestük,de sehol:'(egész éjszaka tiszta stressz voltam..:((na meg hogy nem megyek nyaralni mégse..cool..de így legalább több időm jut az írásra,úgyhogy ebből a szempontól nézve jó:):/jó hírre tekintve,2 díj,4 feliratkozó,több mint 300 látogató:33<3 nagyon örülök neki,tényleg nem számítottam erre:)és köszönöm szépen a sok lelkesítő kommenteket!:)jó olvasást!;)

Amanda szemszöge:

Felkapott,és az ágyára dobott.Onnan szépen lassan rám mászott,és úgy folytattuk a csókolózást.Fogalmam sem volt,hogy miért hagytam magamat befolyásolni.De Harry mindig olyat csinált,aminek nem tudtam ellenállni.Egyszerűen nem!Nagyon zavaros volt az egész.Amikor Harry már le akarta venni a ruhámat,gyorsan felültem.Akkor már észhez kaptam,és a fura érzés elmúlt.

-Harry,mi most..?Mit is akarunk?-kérdeztem összeráncolt szemöldökökkel.-Ugye nem azt,amire gondolok?

-De hát Amy.-mászott közelebb hozzám,majd hátrafektetett-Ne mondd hogy nem tudod,hiszen te is annyira akarod mint én!-tette még hozzá amikor már megint rajtam volt.

-Ez egy teljes haz..-ellenkeztem,majd félbeszakított a szintén forró,és szenvedélyes csókjával.

Jó,egy valamit beismerek.Élveztem amit csinált velem.Ellenkeztem,de jól esett minden csókja amit adott.És szerintem Harry sem olyan hülye,hogy ne vette volna észre mindezt.Vegyesek az érzelmeim.Egyik gondolatom azt súgja,hogy hagyjam,hogy uralmába kerítsen,a másik hogy most azonnal húzzak el onnan.Egyiket sem akartam igazán eljátszani.A hosszadalmas csókolózás után figyelmes lettem arra,hogy Harry elhúzódik.Kérdően nézett rám,hogy leveheti e a rajtam lévő összes ruhát.Egy pillanatra elgondolkoztam.Itt volt a lehetőségem hogy gyorsan eldöntsem.Ne engedjem,vagy engedjem.De valahogy most nem volt kedvem húzni az időt.Rábólintottam,majd hagytam hogy azt csináljon elem amit akar.

***

Reggel volt.Harry mellkasán ébredtem.Ami a múlt éjszakát illeti,nagyon jó volt,élveztem.Soha nem hittem volna,hogy lefekszek azzal,akit a világon a legjobban utáltam.Mielőtt bárki is félreértené,nem szeretem Harry-t.Nem tudom szeretni úgy.Amit a kocsiban mondtam neki,hogy ne lépjen ki az életemből..Igen,hiányozna ha nem lenne,mert már megszoktam hogy az életem része.Csak egy nagy baj van az egészben.Ő szeret engemet.De nekem nagyon változóak az ő iránt érzett érzéseim,ami azt jelenti hogy én nem tudom szeretni úgy,ahogy ő engemet.Ebben is kicsit sajnáltam őt,de ez ellen nem tudok mit tenni.
Halkan felültem.Nyújtózkodtam,közben ásítottam egy nagyot.Harry még aludt,és úgy gondoltam felöltözök,majd halkan kiosonok,hogy ne halljon meg engem.Gyorsan felálltam és felkaptam magamra a ruháimat.A cuccaimat amik kiestek a farmer nadrágomból zsebre tettem,és halkan kinyitottam a szoba ajtaját,majd lementem a nappaliba,és onnan ki az utcára.Szerencsém volt,hogy nem hallott meg.Megkerestem a legközelebbi buszmegállót,ahol szerencsére pont ott volt a busz,ami a mi utcánkba vezet.Gyorsan odafutottam,majd felszálltam,és elindultam haza.Közben hátranéztem Harry házára,ahol szerencsére semmi jel sincs,hogy keresne.

-Sziasztok!-köszöntem Lucy-nak,aki háttal a barátjával ült a kanapénkon.Igen,megbeszéltük hogy ma bemutatja a fiúját,mert máskor nem igazán érne rá a srác.

-Szia Amy!-köszöntek vissza mind a ketten,de a szőke hajú gyerek nem akart megfordulni.Úgy hátulról nagyon jól nézett ki.De a véleményem megváltozott,amikor felállt,és felém fordult.

A szemeimet élesre nyitottam,és a levegőmet egy pillanatra visszatartottam,amikor megláttam ki ő.Ő Niall Horan,a régi legjobb barátom.Hat éves voltam,amikor megismertem őt.Ő akkor hét éves volt.Amikor Niall tizenhárom éves volt,a szülei elhagyták őt,és a bátyját,de nem tudom ennek a konkrét okát.
Majd tizennégy évesen a cigarettával kezelte le bánatát,majd onnan a droghoz,és az alkoholhoz nyúlt.Ez tette tönkre a barátságunkat.Azóta nem láttam őt,sem Spencert,akit szintén nagyon jó barátomnak tekintettem.A bátyja szerencsére erős maradt,és alkohol,cigi,valamint drogmentesen kezelni tudta a bánatát.Bár azóta nem tudom mi van vele.De sajnos Niall nem volt ilyen erős.

-Ő..ő?-böktem ki a számon akadozva-Ő a barátod,Lucy?-kérdeztem,majd szúrós tekintetemet Niall-re fektettem.Szerintem Lucy-nak fogalma sincs,hogy kivel alkot egy párt.

-Igen.-mondta kicsit rosszat sejtve-Miért,ismered?

-De még mennyire ismerem,igaz Nil?-tettem kulcsba a kezeimet,és reméltem,hogy kinyög valamit a nagyon pirszinges szájából.Őszintén,nem akartam elmondani Lucy-nak a múltban történteket,csak azt várom el Niall-től,hogy majd ő maga.De nekem fogalmam sincs arról hogy Lucy tudja e hogy milyen,vagy sem,de látom rajta,hogy nagyon tudatlan az egész dologban.

-Igen,és én is jól ismerlek,Mrs.Styles.- gúnyoskodott mire én teljesen kiborultam.

-Nem járok vele,és ha még egyszer ezt kibököd én..!

-Amanda állj le!-fogott le Lucy,mikor majdnem megütöttem Niall-t.Még sosem voltam ilyen hirtelen haragú senkivel sem.Mi van velem?-Hiba volt elhozni Niall-t!Gyere menjünk édes!-mondta nekem,majd megragadta Niall kezét és magával húzta egészen a kijáratig.

-Na Amanda látszik hogy Harry-vel vagy,tiszta dilis vagy!-tette hozzá utólag Niall,mire én odamentem a kijárati ajtóhoz és becsaptam.

Beugrottam a kanapénkba,és teljesen belemerültem a gondolataimba.Ilyet hogy volt képes mondani Niall?Nem vagyok dilis,inkább dühös!Lucy is inkább Niall mellett állt,mint a legjobb barátnője mellett.Szép.Nem tudok ehhez mit hozzáfűzni.Még elmagyarázni sem tudtam az egészet Lucy-nak.
Úgy látszik már nem csak Harry a fő problémám.Sorjában jönnek a rossznál rosszabb események az életembe.Úgy látszik a legjobb barátnőm,az elmebajos fiújával inkább törődve,engem le se szar.Harry-vel és velem nem tudom mi van,és nem is tudom mi lesz.David-et meg mikor hozzák haza?Egyedül vagyok,és fogalmam sincs mit csináljak.Egyszer csak a telefonom üzenetjelzőjére lettem figyelmes.Még is ki más írt volna Harry-n kívül.

Szia Amy:)Hol vagy,nagyon aggódok!puszi,Harryxx

Ez a levél most a legkevésbé sem érdekelt.Visszatettem a telefonomat az asztalra,majd megint hátrafeküdtem a kanapén.Mindkét kezemet végighúztam az arcomon,majd lecsaptam őket magam mellé.Még csak korán reggel van,és semmi elfoglaltságom.Se ma,sem az egész hétvégén.Egyszer csak kopogtatásra lettem figyelmes a bejárati ajtónál.Arra gondoltam hogy Harry,vagy valamelyik barátom.Felpattantam,és gyorsan kinyitottam az ajtót.Te jó ég,nem hiszem el!

-Speni!-mondtam örömömben,amikor megláttam az ajtóban Spencer-t,Niall bátyját.Valójában nem tudom hogy Niall küldte el ide,vagy magától gondolta,de hihetetlenül örültem.

-Amy!-öleltük meg egymást.Nagyon örültem neki,és végre egy valaki aki feldobta a napomat.Jó érzés volt,hogy a "második bátyám" eljött hozzánk.-De rég láttalak,és milyen gyönyörű vagy!

-Köszönöm!Hát te itt?-ültettem le mellém a fotelba,én meg ledobtam magamat a kanapéra.

-Igen,megnéztem mi újság itt.-nézett körbe a lakáson-És szeretnék is valamiről beszélni veled.Még pedig..Niall-ről.

-Jaj ne,kérlek!Az előbb volt itt és teljesen felidegesített!

-Tudom hogy itt volt,és szeretnélek valamire megkérni.Vigyázz vele!Most még jobban mint eddig.-hajtotta le a fejét.Szemöldökeit egy pillanatra felvonta,majd megvakarta a fejét.Rosszat sejtettem.

-Miért,mit fog csinálni megint?-nevettem fel egy kicsit.De a mosolygást abbahagytam amikor láttam Spencer fején a komolyságot.Itt valami nem stimmel.

-Niall teljesen beléd van esve.Tele van a szobája a te fényképeiddel,meg a közös fényképeitekkel.Ki akarja használni Lucy-t,hogy a közeledbe férkőzhessen.És a kapcsolatot ami állítólag közted,és Harry közt van..-vett egy mély levegőt-Tönkre akarja tenni.

-T-Tessék?-rémültem meg.-Tisztázzuk.Lucy-t kihasználja Niall,mert meg akar szerezni engem.?-kérdeztem,amire Spencer ráigenelt.-A Harry-vel való kapcsolatomról,inkább ne is beszéljünk..

-Jó,de igen,sajnos ez van Amy..Ezek után,mit akarsz tenni?-kérdezte,közben a száját félrehúzta.

-Fogalmam sincs.-válaszoltam.Ezt nem hiszem el!Miért?

Niall iránt érzett gyűlöletem egyenlő százszor száz százalékkal.Ezt nem tudja semmi,avagy senki megváltoztatni azok után,amit régen tett velem.Most meg szerelmes belém.Egész idáig úgy voltam vele,hogy gyűlöl engemet.Amikor itt volt Lucy-val,akkor is förtelmesen flegma volt velem.Na igen.Lucy.A legjobb barátnőm,akit ez a rohadék kihasznál,és csak is miattam.Nem tudom hogy beszéljek e Lucy-val az igazságról.Szerintem nem hinné el nekem,hacsak nem Spencer-el mondanám el.

-És Lucy?El kéne mondani neki!-álltam elő ezzel az ötletemmel,és kíváncsian vártam Spenc válaszát.

-Bocsi hogy ezt mondom,de nem hinne neked.Túlságosan is szerelmes Niall-be.

-Hát nem egyedül gondoltam,hanem veled!-vontam meg a vállaimat.

-Nem!Nem tudod elhinni hogy mit tenne velem az öcsém!Te jó ég még az öcsém szótól is kiráz a hideg..-rázta meg magát.Gondoltam vele is csinált valami borzalmasat,mert láttam a libabőrt a kezén.

-Jó,akkor szerintem várjuk meg hogy mi lesz majd.

-Egyetértek.Figyelj,most mennem kell mert délutános vagyok,megadom a telefonszámomat és majd hívj ha van valami.Szeretném ha tudnád,hogy számíthatsz rám!-mondta,majd leírta a telefonszámát,amit én el is mentettem a telefonkönyvembe.Kikísértem,majd elbúcsúztunk.

Nem hittem a fülemnek.Alig tudtam elhinni amit Spencer mondott nekem.Remélem nem folyik majd komolyabbra a helyzet.És ez a Lucy-s dolog..Nagyon sajnálom őt.Nagyon meglepő fordulat volt tőle,hogy ebbe a borzalmas emberbe szeret bele,aki rengeteg rosszat tett az életben.Igazából Niall mindig is kedves lélek volt,egy rendes fiú.De szerintem tudjátok már,hogy mi változtatta meg őt.
Fújtam egy nagy levegőt Spenc távozása után,majd a konyhapult felé irányultam egy pohár vízért a csapból.Egyből lehúztam a poharamban lévő összes vizet ami után egy kicsit megfájdult a hasam.Leültem a konyhaasztalhoz,és a telefonomat bibráltam.Niall ötlete járt a fejemben,hogy tönkre akarja tenni a kapcsolatomat Harry-vel.Hehe,de nem is járok vele.De hirtelen megtorpant a fejemben a kérdés.Mi van ha másképp akarja tönkretenni?Mondjuk ez hülyeség.De lehetséges.A facebook-omat nézegettem.Míg nem jött egy igen meglepő üzenetem Lucy-tól.

Szia:/tudod,nagyon rosszul esik hogy meg akartad ütni a barátomat,még ő nem tett semmi rosszat..elgondolkozhatnál,mielőtt cselekszel.azt hittem nagyon jóban lesztek,és hogy hárman meg talán Harry elmehettünk volna minden hova.hiszen emlékszel milyen régóta tervezzük a négyes randi dolgot.de ennek már befellegzett.bocsánatot kéne kérned tőle!:P-.-

Ez kész.Ő nem volt ott amikor gúnyoskodott velem?Lucy nem tudja mi folyik itt.Ez a levél most még inkább megnehezíti a dolgokat.De még talán várok egy kicsit azzal,hogy elmondjam a barátnőmnek mi van..Nem akarom hogy Niall Spencer-t hibáztassa mindenért,és hogy rosszat tegyen vele.Vagy velem rosszat tegyen.Nem tudom mit csináljak.. 

4 megjegyzés: