2013. aug. 13.

Prológus

-Az életem teljesen normális.Van egy testvérem,barátaim,és ami legfontosabb,egy apám és egy nevelőanyám.De akadt egy kis gondom.Egy ijesztő,sötét,gonosznak tűnő srác betoppant az életembe,és nem hagy békén.-Amanda Skiller

Röviden szólva..A nevem Amanda Skiller.Egy teljesen normális életet élek a családommal.Anyukám,amikor pont a tizedik szülinapomat ünnepeltük,életét vesztette rákban.Mondhatom,"tökéletes" szülinapi ajándék volt.De az élet megtanította nekem,hogy túl kell lépni az ilyen eseteken,mert örökké nem bajlódhatok ezen.Van egy apám,nevelőanyám,egy bátyjám.És akit ki nem hagyhatok,a család kis kedvence,a kutyánk,Bruno.Most már hét év eltelt édesanyám halála óta,és azóta is mindig próbálunk normális életet élni.De azóta is,július 13 az a nap,amiről ugyebár nem feledkezhet el a család.Most már betöltöttem a tizenhetet,és hogy őszinte legyek,egyre jobban félek.Tizenhat éves voltam,amikor furcsa dolgokra lettem figyelmes.Úgy éreztem,hogy valaki követ,és állandóan néz.Egyszer egy levelet láttam az ágyamon egy levelet,amiben az állt,hogy forduljak meg.Szobor állásba álltam,és a lehető leglassabban fordulni kezdtem hátra felé.
Egy göndör hajú,zöld szemű,és sötét öltözetben állt előttem egy idegen srác,aki szúrós tekintetével le sem vette rólam a szemét.Hátráltam,majd megdörzsöltem a szememet,hogy megbizonyosodjak arról,hogy valóban ott áll.De eltűnt.Azóta nagyon félek egyedül a lakásban.Bárhova megy a család,elmegyek velük.Azóta is már egy párszor feltűnt előttem,de az életben sosem felejtem el a gonosznak tűnő tekintetét.Fogalmam sincs mit akar tőlem,de már nagyon aggasztó a jelenléte.Ami még szörnyű,hogy a bátyám,David már nem egyszer látta már őt.

-Megértem Amanda félelmét.Nem egyszer láttam már ezt a srácot.Folyton próbál Amy közelébe férkőzni,de senki sem tudja a konkrét okát.Hülyeségnek hangzik,de lehet hogy egy vámpír,valamint ember is egyben.Ami biztos,hogy ha meglátom,megkapja a tőlem telhetőt.-David Skiller

Most már valahogy úgy érzem,hogy látni akarom őt.Le akarom leplezni,és beszélni vele.Ki kell derítenem hogy mit akarhat tőlem,valamint hogy ő kicsoda.Egyes állítások szerint ő egy bizonyos,Harry Styles.De majd kiderül ha még egyszer összefutok vele.

  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése